Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

˙·٠•●✿ ♪ ♫ ♬♭Music time ♬♩♪ ♫ ✿●•٠·˙


    Πέτυχα αυτό το τραγουδάκι σε ένα γαλλόφωνο blog (lefouillis) και μου άρεσαν πάρα πολύ οι στίχοι! Σας δίνω μια δική μου, ελεύθερη μετάφραση (είπαμε, ξέρω γαλλικά, πασχίζω να περάσω το ρημάδι το C2, αλλά από αργκό δεν σκαμπάζω και πολλά!!! :P). Κοινώς, όσες φράσεις δεν μπορώ να βγάλω τις παραλείπω, και σας δίνω το γενικό νόημα! :p

    Δεν πρέπει ποτέ να παίρνεις τίποτα δεδομένο. Γιατί αργά η γρήγορα, ο τροχός γυρίζει... Και αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να τρέχεις και να σκας για τίποτα. Τα πόδια μου πατούν στην γη, τα όνειρά μου οδηγούν τα βήματά μου... Έτσι, αν θέλω πετάω πάνω από τις ανησυχίες μου! Όσοι με στεναχωρούν, δεν βλέπουν τα μάτια μου! Είναι η ίδια η ζωή που δίνει στον καθένα αυτό που του αξίζει. Λίγη σημασία έχουν αυτά που μου συμβαίνουν, εγώ δεν ενοχλούμαι! Ούτε με πειράζει που κάποιοι λένε πως είμαι τρελή! Δεν είμαι τόσο αφελής, αλλά δεν έχω πια χρόνο να μισήσω γιατί ξέρω... 

    Ο τροχός γυρίζει! Πίσω, από εκεί που ξεκίνησες! Ο τροχός γυρίζει!... Αργά η γρήγορα παγιδεύεσαι...

    Λυπάμαι αν απομονώνομαι, αλλά προτιμώ τα άδεια καθίσματα σταδίου... Δωσ' μου ένα και μόνο κλειδί του σολ κι εγώ θα τραγουδάω όλη μέρα! Στις άκρες των δαχτύλων μου αγγίζω την αλήθεια, άρα λοιπόν είμαι στα μισά του δρόμου!...

    Όσοι ζηλεύουν δεν θα με εμποδίσουν από το να συνεχίσω. Χωρίς καμία κακία θα τους πω "ευχαριστώ"! Γιατί, με απλά λόγια, η ζωή κάνει κύκλους!...

{Zaho - La Roue tourne}

6 σχολιασαν...:

Ανώνυμος είπε...

et moi...αλλα γριιιιιιιιι... χαχαχαχαχαχα.. ωραιο τραγουδακι...

Unknown είπε...

Το τραγούδι είναι όμορφο μελωδικό (είναι απο αυτά που μου αρέσουν σαν ήχοι) και όσο για τους στίχους θα σε εμπιστευτώ απόλυτα μιας και τα γαλλικά μου αρχίζουν και τελειώνουν σε λέξεις όπως το bonjour (χι χι)

{Marianna} είπε...

χαχαχα!!! Εμπιστευθείτε με! Το' χω, το' χω! Με όσα έγραψα τουλάχιστον, αυτά είναι σίγουρα σωστά! :p

Marios είπε...

Γεια σου Μαριαννάκι.
Πολύ όμορφο τραγουδάκι!

{Marianna} είπε...

Καλώς τον! Τι κάνεις;

Marios είπε...

Μια χαρά.
Χάθηκα λίγο αλλα I am back!

Δημοσίευση σχολίου