Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Πρωινή μελαγχολία...

Άντε, καλημέρα...


{Πρωινή Μελαγχολία_ Νατάσσα Μποφίλιου}

5 σχολιασαν...:

Ανώνυμος είπε...

καλημερα μαριαννακιιιιιιιιιιιι... τι κανεις?.. σου απαντησα και σε μενα.. αλλα περασα να σουπω καλημερα και επ ευκαιριας να σου πω


το ακροβατωντας ειναι μια ρομαντικη ιστορια.. η ροζα ειναι ο δεσμος του φιλιπ που την αφησε στην αμερικη... τιποτα προσωπικο δεν υπαρχει εκει μεσα..

φιλακιααααααααααα.. και ευχομαι η μερα σου να κυλησει καλυτερααααααααα..

Μ@ρι@νν@ είπε...

Καλή Χρονιά Μαριάννα!Τι ωραίο το videaki με το χταποδάκι!Τέλειο!

{Marianna} είπε...

Καλημέρα και στις δυο σας!

simone μου, χαίρομαι που δεν είναι προσωπικό!... Δε λέει τέτοια κατάσταση, χρονιάρες μέρες! :p Θα απαντήσω και στην ανάρτησή σου!

Μαριαννάκι, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ;!;! Έχω τρελαθεί!!! :p :D

anthivolon είπε...

Kαλή χρονιά Μαριαννάκι μου, εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει ό,τι επιθυμείς!! Μου αρέσει κι εμένα πολύ η Νατάσα Μποφίλιου!!
Φιλιά

luthierschool είπε...

Hand made-Heart made... ο τίτλος του ιστολογίου σας πολύ εμπνευσμένος και λέω να μείνω για να γνωρίσω και το περιεχόμενο..καλή και δημιουργική χρονιά εύχομαι!

Δημοσίευση σχολίου