Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Hablais Espanol?! :D

     Για την πρώτη μου δημιουργία μετά από πολύ καιρό, εμπνεύστηκα από το πρώτο μου μάθημα Ισπανικών! Ω ναι! Όλα τα' χε η Μαριορή, τα Ισπανικά την μάραναν, αλλά τέλος πάντων! Όπως και να' χει, δεν μπορούσα να πάω στο μάθημα με κάποιο ταπεινό τετραδιάκι της σειράς! ΟΟΟΟΟΧΙΙΙ! Έπρεπε να φτιάξω ένα, και μάλιστα να είναι και μες στο πνεύμα! Τι καλύτερο από το κολάζ;! Δεν ξέρω αν σας αρέσει/ αν αξίζει καλλιτεχνικά, εμένα πάντως μου φτιάχνει την διάθεση! ^_^





~ ✿ܓ~ ✿ܓ~ ✿ܓ~

 


(Εντάξει, δεν λέω... Μου ξενίζει λίγο στα ισπανικά...! :P )

5 σχολιασαν...:

Dorothy είπε...

Ό,τι πρέπει για το μάθημα το τετράδιο. Καλή αρχή Μαριάννα! Muchos besos!

{Marianna} είπε...

Ααααα!!! Τα μιλάς κι εσύ;;;; Τι καλά! ^_^

λΕλένη είπε...

Μαριάννα σίγουρα θα σου δίνει όρεξη για να πηγαίνεις στο μάθημα και να διαβάζεις μιας και είναι εμπνευσμένο και μέσα στο θέμα!!! Καλή αρχή!!! Φιλιά!!!

Katerina είπε...

Πολύ ωραίο το τετραδιάκι σου και διάλεξες τέλειες φράσεις για να το φτιάξεις!
Καλή πρόοδο και στα Ισπανικά σου :-)

Maria είπε...

Γεια!!!!!Υπέροχο!!!!!!!!Καλή επιτυχία στη νέα σου προσπάθεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!φιλάκια!!!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου