Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

˙·٠•●✿♪ ♫ ♬♭♬ Music time ♩♪♫♩♪✿●•٠·˙



Μέρες τώρα μου έχει κολλήσει αυτό το τραγούδι (ας είναι καλά η φίλη μου, η Μαριλένα!)...
Πόσο ταλέντο παίζει να έχουν αυτά τα παιδιά! Θα ήθελα να τους κλέψω λίγο, αλλά να μην το ξέρει κανείς! ^.^
Δεν μπήκα καν στον κόπο να ακούσω το πρωτότυπο, αυτή η εκτέλεση ηχεί πλεόν μόνιμα στ' αυτά μου!...


{Somebody That I Used to Know_ Walk off the Earth Gotye Cover}


٠•●✿✿●•٠


Οι μέρες κυλούν ήρεμα... Με ησυχία, σαν αυτή που προμηνύει καταιγίδα... :/


Αυτός ο φιλαράκος μου κρατάει συντροφιά στο διάβασμα φέτος... :)
Μου τον έφτιαξε η μαμά- Μαρία, να τον κάνω δώρο στο αγόρι μου...

Ο ουρανός από το γραφείο μου, σήμερα... Ένα από τα πράγματα που απολαμβάνω στην δουλειά μου είναι αυτή η πέρα- ως- πέρα τζαμαρία μου!... Τι άλλο θέλω...



٠•●✿✿●•٠


5 σχολιασαν...:

CsLaKoNaS είπε...

Σου εύχομαι να μην κλέψεις καθόλου από το ταλέντο τους γιατί ίσως να κατηγορηθείς για κλεπταποδόχος!

Το τραγούδι είναι τραγικά παρόμοιο με το Walking on the moon των Police.

Καλή δύναμη στο διάβασμά σου!!

Muki Mu Kats είπε...

na akousis Gotye! ine ipertelios!
plus oti o tipakos mimite ti foni tou!

*kiss mikri zouzou
:)

Μαρία είπε...

καλο διαβασμα καρδια μου..θετικη σκεψη..και τιποτε αλλο..καλη συνεχεια..φιλια πολλα

και πράσινα άλογα είπε...

Πολύ ωραίο το βίντεο. Καλό διάβασμα. Θα έρθουν όμορφες μέρες. Αυτό να σκέφτεσαι. Καληνύχτα.

KaPaworld είπε...

Μου έφτιαξες το κέφι με το τραγούδι...απίστευτο!! Τι όμορφη θέα που έχεις, τι μολυβένιος ουρανός! Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου στην ανάρτηση μου, έχεις πολύ δίκιο για τους εναλλακτικούς τρόπους που μπορώ να βρω για να συνεχίσω να βοηθώ....Φιλιά στο φιλαράκι σου για το διάβασμα!!!

Δημοσίευση σχολίου