Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Photo a Day {21-27/1/13}


Καλησπέρα! Ελπίζω να είστε όλοι καλά και η εβδομάδα σας να ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς!...

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις φωτογραφίες μου για το Photo a Day, για την εβδομάδα από τις 21/1 έως και τις 27/1...


21/1/13 ~ What you do- Τι κάνεις

Εργάζομαι ως υπεύθυνη για τα θέματα προβολής και μάρκετινγκ σε αποκλειστικό αντιπρόσωπο ειδών ένδυσης- υπόδησης.


22/1/13 ~ Corner- Γωνία

Μια γωνία ουρανού από το γραφείο μου. "Δώσε μου λιγάκι ουρανό" που λέμε...


23/1/12 ~ Electric- Ηλεκτρικός

...ή αλλιώς ηλεκτρισμένος, όπως η ατμόσφαιρα σε εκείνη την καλοκαιρινή συναυλία του Αλκίνοου στο Γκάζι. Δεν μπορείς να μείνεις ασυγκίνητος στη φωνή και το ταλέντο αυτού του ανθρώπου, πραγματικά...


24/1/13 ~ Stripes- Ρίγες

Εντάξει, ξέρω, δεν είναι ακριβώς ρίγες, αλλά αυτό το ψάθινο καλάθι μου φάνηκε πιο ενδιαφέρον από το να φωτογραφίσω μια ταπετσαρία τοίχου ή κάτι τέτοιο!...


25/1/13 ~ Landscape- Τοπίο

Εντάξει, εδώ θα μπορούσα να βάλω άπειρες φωτογραφίες. Πως να διαλέξω άλλωστε, με τόσες ομορφιές που έχουν δει τα μάτια μου... Πιστεύω πάντως ότι η Καλντέρα της Σαντορίνης είναι ένα από τα πιο όμορφα τοπία στον κόσμο...


26/ 1/ 13 ~ Togerther- Μαζί

Δεν μπόρεσα να αντισταθώ στο κλασσικό... Χέρι με χέρι...


27/ 1/ 13 ~ Sun- Ήλιος

Αγαπώ αυτή τη φωτογραφία... Απεικονίζει ένα ηλιοβασίλεμα στην Ζάκυνθο. Όχι πως αν δεν πενέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει, αλλά θεωρώ ότι στο νησί μου έχουμε από τα ομορφότερα ηλιοβασιλέματα που μπορεί να δει κανείς!...


Αυτές ήταν οι φωτογραφίες μου για την εβδομάδα που μας πέρασε! Τις φωτογραφίες των επόμενων ημερών θα τις καθυστερήσω κάπως, καθώς το ερχόμενο Σαββατοκύριακο θα έχω τη χαρά να λείπω στο εξωτερικό (αναμένατε φωτο- ξενάγηση!)

Σας αφήνω με αυτό το τραγουδάκι που μου έχει κολλήσει από το πρωί...





Μα εμείς δε ζούμε σ' άλλη εποχή.
Η μοίρα μας έταξε σ' αυτή:
ο ουρανός δεν κρύβει, από πάνω Θεό,
κι εσύ είσ' εσύ, κι εγώ είμ' εγώ...

With love,
{Marianna}

7 σχολιασαν...:

Ανώνυμος είπε...

ωραιες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
η γωνια ουρανου και το ηλιοβασιλεμα με γοητευσαν πιο πολυ.
Λεω να λαβω μερος κι εγω στο photo a day του Φεβρουαριου.
Φιλια και να περασεις τελεια/

Vivika είπε...

<3 Αλκίνοος <3 Καλά να περάσεις εκεί στα ξένα!

{Marianna} είπε...

@ meanan: νομίζω πως απ' όλες κι εμένα το ηλιοβασίλεμα είναι το αγαπημένο μου... Να συμμετάσχεις, είναι πολύ όμορφο! Και να παρακολουθείς και την σελίδα στο facebook (http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/groups/FMSphotoaday/), είναι πολύ ενδιαφέρον να βλέπεις πως άνθρωποι απ' όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν το ίδιο φωτογραφικό θέμα! :)

@ Vivka: Αλκίνοος, μεγάλος έρωτας, άσε... Σε ευχαριστώ, λογικά θα περάσω σούπερ, θα σας δείξω και πολλές φωτγοραφίες! Είναι η πρώτη φορά που ταξιδεύω στο εξωτερικό, και είμαι πολύ χαρούμενη και ανυπόμονη!... Τα φιλιά μου!

Adr n' Nen είπε...

Όμορφες φωτογραφίες! Νομίζω πιο εντυπωσιακή ήταν η γωνία..! *Ωραίο και το τραγουδάκι..:Δ
Καλό ταξίδι και από μένα με περισσότερες φωτογραφίες!

Annuk είπε...

Wonderful photos!!!!!! Filakia! :)

Unknown είπε...

Το ηλιοβασίλεμα με αιχμαλώτισε στην κυριολεξία..
΄Εμεινα να το χαζέυω αρκετά λεπτά και μου ρθαν πολλές εικόνες απ το νησί σου,που επισκέφτηκα πριν
αρκετά χρόνια...Καλή συνέχεια!!

{Marianna} είπε...

Άντρι και Αννιώ, σας ευχαριστώ για την επίσκεψη. Είναι όμορφο να βλέπεις πως κάποιες φωτογραφίες μιλούν διαφορετικά στους διαφορετικούς ανθρώπους! :)

Εμένα πάλι που όλες είναι παιδιά μου, τις αγαπώ το ίδιο! μουάχαχαχαχα!

Dear Annuk, thank you for your visit! I'm happy you like my photos! Filakia to you too! :D

Δημοσίευση σχολίου