Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Σήμερα μπορώ!...


Πείτε μου ότι συμβαίνει και σε άλλους!... Ότι δεν είναι μόνο δικό μου πρόβλημα! Πείτε μου ότι κι εσείς ξεκινάτε κάτι με ενθουσιασμό και μετά το παρατάτε!...

Αυτό το κακό συνήθειο το απέκτησα τα τελευταία χρόνια. Βλέπω κάτι, μου προκαλεί ενθουσιασμό και αποφασίζω να το ξεκινήσω. Το ακολουθώ με ζήλο τον πρώτο καιρό, και ύστερα... Ύστερα ξαφνικά πουφ! Πάει, χάθηκε η όρεξη! Και το παρατάω, παύω να ασχολούμαι μαζί του, παύω να το βρίσκω τόσο ελκηστικό ή βαριέμαι να ακολουθώ την διαδικασία. Με πόσα και πόσα πράγματα και ασχολίες δεν μου έχει συμβεί αυτό!... Κάθε φορά ένα αγκαθάκι προστίθεται στην συνείδησή μου, για εκείνες τις προσπάθειες που άφησα πίσω ανολοκλήρωτες. Και κάθε φορά που ξεκινώ  κάτι καινούριο, αυτά τα μικρά αγκαθάκια είναι εκεί για να μου ψιθυρίσουν κακέντρεχα ότι "κι αυτό θα το παρατήσεις στο τέλος"! Θέλω πολύ να βρω αυτή τη συνήθεια, αυτό το κάτι, που θα το βγάλω εις πέρας χωρίς να το αφήσω στιγμή.

Μα πείτε μου ότι συμβαίνει και σε άλλους!...

Πάντως, σήμερα ξημέρωσε μια όμορφη μέρα... Σήμερα... σήμερα μπορώ!


Κόμης Χ feat Ασπασία Θεοφίλου_ Σήμερα μπορώ


Καλή σας ημέρα, καλό υπόλοιπο Κυριακής!

Υ.Γ.1 Για όλα φταίει που έπαψα να ονειρεύομαι...
Υ.Γ.2 Μην ξεχνάτε να επισκέπτεστε τις χειροποιήτες ιστορίες των M&M, το blog αλλά και την σελίδα μας στο Facebook! Η Μαριλένα κι εγώ σας περιμένουμε!
With love,
Marianna


4 σχολιασαν...:

alex είπε...

το ιδιο συμβαινει και σε μενα!Ερχεται και φευγει η διαθεση ...
Μη νιωθεις ασχημα...οτι κανεις το κανεις γιασενα...δεν εχεις να λογοδοτησεις σε κανεναν.
Σημασια εχει,οτι κανεις να σε γεμιζει και να περνας καλα!Δε θα βαλουμε κι αλλο ενα αγχος στη ζωη μας :)
καλη βδομαδα και πολλα φιλιααα

{Marianna} είπε...

Μπα, δεν λογοδοτώ σε κανέναν άλλο, παρά στον εαυτό μου... αυτός είναι ο πιο σκληρός κριτής όπως καταλαβαίνεις, και δεν με αφήνει σε ησυχία!
Πράγματι είναι ένα έξτρα άγχος, ή τέλος πάντων ένα έξτρα βάρος... Απλά θα ήθελα μια φορά να είμαι πιο επίμονη...

Τα φιλιά μου Μισιρλούκα!

Φιλία είπε...

Χχχχχααααααααααααααχα..... Πώς κάνεις έτσι καλέ κορίτσι; Εγώ το κουβαλάω αυτό το κουσούρι μια ζωή!!!! Αλλά επειδή δε θέλω και να τα παρατάω και να στοιβάζονται μισοτελειωμένα..... τα μπουρδουκλώνω και τα θεωρώ τελειωμένα!!!!!!!!!!!!!!
Πάντα υπάρχουν και χειρότερα!!!!!!
Φιλάκια

{Marianna} είπε...

χαχαχαχα είναι κι αυτό μια τακτική! Τελικά είμαστε πολλοί σε αυτό το κλάμπ... όχι, μπράβο μας! Τα φιλιά μου!

Δημοσίευση σχολίου