Καλώς ήλθατε! Ελπίζω να σας κρατήσω ευχάριστη συντροφιά με τις ανησυχίες μου: ζωή, σχέσεις, καλλιτεχνικές δημιουργίες, ταξίδια, φωτογραφία, τραγούδι, προβληματισμοί και πολλά άλλα!...
RSS

Translate my blog in your own language!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Έμαθα, μαθαίνω και θα μάθω... Vol4


Τον χρόνο μας μπορούμε να τον προσδιορίσουμε με βάσει δύο μικρά, στρογγυλά εργαλεία...


Το ένα είναι το ρολόι.

 


 Και το άλλο η πυξίδα.




Αν καθορίζεις το χρόνο σου βάσει του ρολογιού, δίνεις υπερβολική σημασία σε όσα σου συμβαίνουν καθημερινά, και δεν έχεις καθόλου χρόνο να πραγματοποιήσεις όσα ονειρεύεσαι.

Αν όμως τον καθορίζεις βάσει της πυξίδας, δεν βασανίζεσαι πια με μικροπράγματα, και δεν έχεις καθόλου χρόνο να ΜΗΝ πραγματοποιήσεις όσα ονειρεύεσαι...!

Καλό απόγευμα...

With love,
Marianna


3 σχολιασαν...:

Funky Monkey είπε...

Εντάξει, πυξίδα δεν έχω... αλλά το ρολόι το έχω καταργήσει εδώ και χρόνια! Τι καταπίεση...
Φιλιά!

Μαρία είπε...

..μου αρεσουν πολυ τα ρολογια..αλλα οταν ειναι Νεκρα..λατρευω την πυξιδα..μου δειχνει τον χρονο..μου δειχνει την κινηση..την Σκια της..να σαι καλα ματια μου..καλα να περνας..τα λατρεψα τα χρωματα στις εικονες...

{Marianna} είπε...

Χαίρομαι που και οι δύο δεν βασίζεστε στα ρολόγια σας... Εγώ το έκανα πολύ μέχρι πρόσφατα. Ώσπου έπεσε στα χέρια μου μια πυξίδα, και από τότε αποφάσισα να μην την αποχωριστώ ποτέ!... Να είστε καλά, καλό μήνα!

Δημοσίευση σχολίου